Karte do evropskih destinacija za 2 KM: Flixbus stigao u BiH

0
1963

Najbrže rastući mobilni startup FlixBus stigao je u Bosnu i Hercegovinu.

Najbrže rastući mobilni start-up FlixBus stigao u Bosnu i Hercegovinu. Time je Sarajevo postalo prvo ishodišno mjesto te važna polazišna točka FlixBusa u BiH. Zahvaljujući regionalnim partnerima kreće i prva zelena linija Sarajevo <> Dortmund, koja će lokalnom stanovništvu ponuditi udobno putovanje uz mnogobrojne benefite kao i mogućnost povezivanja s 1000 destinacija diljem 22 europske zemlje po atraktivnim cijenama.

˝Od samih početaka ulaska FlixBusa u CEE regiju 2016. godine, cilja nam je bio povezati sve države regije, što znači ponuditi zelenu i pametnu mobilnost i putnicima Bosne i Hercegovine. Samo godinu dana kasnije, to smo i uspjeli. Uključenjem BiH u zelenu mrežu linija, otvorili smo pristup prema ovoj državi iz 22 europske zemlje, ali i omogućili lokalnom stanovništvu da putuje gdje želi i to po vrlo atraktivnim cijenama˝. – izjavio je Darko Jus, direktor FlixBusa CEE.

Početak zelene i pametne mobilnosti u Bosni i Hercegovini

Prva zelena međunarodna FlixBus linija kreće 15. 6. s polaskom u 10:00h iz Sarajeva te povezuje direktno 7 destinacija u BiH (Sarajevo, Kakanj, Zenica, Žepče, Maglaj, Doboj, Derventa i Brod) s 14 destinacija u Njemačkoj. Kroz glavna velika čvorišta FlixBusa koja će biti direktno povezana sa Sarajevom, poput Münchena, Frankfurta ili Stuttgarta, stanovnicima BiH uz interkonekcije dostupno je više od 1.000 destinacija diljem 22 europske zemlje. Ovime je Sarajevo postalo prvo ishodišno mjesto te važna točka polazišta FlixBusa u Bosni i Hercegovini. Prodaja karata je otvorena te ih je moguće kupiti putem web stranice www.FlixBus.hr u domaćoj valuti KM, putem mobilne aplikacije ili kod prodajnih partnera FlixBusa. Sve informacije mogu se saznati i putem korisničke službe na +385 (01) 8000 380.

FlixBus putnici profitirat će od mnogobrojnih pogodnosti, prije svega od prioriteta kao što su sigurnost i udobnost. FlixBus u svakom autobusu osigurava više prostora između sjedala, utičnicu, besplatan internet, besplatnu prtljagu te mogućnost otkaza ili promjene rezervacije do 15 minuta prije polaska bez naplate. Korištenje mobilne aplikacije ima brojne pogodnosti koje uvelike olakšavaju putovanja. Između ostalog aplikacija šalje korisniku obavijest o kašnjenju ili mogućim zastojima.

„S našom besplatnom mobilnom aplikacijom koja podržava iOS i Android sustave, putnici mogu jednostavno kupiti svoje karte, provjeriti dostupne linije, saznati korisne informacije o svom putu ili se poslužiti navigacijom kako bi locirali mjesto polaska.˝ – dodao je Darko. Primjenom digitalizacije u tradicionalnoj industriji prijevoza putnika, FlixBus je uzdrmao tržište. Prvi je krenuo s pružanjem usluga mobilne aplikacije uz dodanu vrijednost putniku, a nedavno je integriran i u Google mapu kao jedinstveni prijevoznik u cijeloj regiji. Koriste li putnici Google mape te tako istražuju mogućnosti putovanja, kao jedna od opcija uz zrakoplove i javni prijevoz, ponudit će im se i FlixBus moguća putovanja.

Poslovni model od kojeg će profitirati domaća industrija

FlixBus je započeo kao start-up, 2013. godine nakon liberalizacije njemačkog tržišta. Svojim poslovnim modelom, u manje od 3 godine proširio se na gotovo cijelu Europu; 2016. godine otvorena je podružnica u Zagrebu koja je time postala regionalni centar za CEE regiju, a u 2017. godini ulazi na daljnja tržišta regije, odnosno na Bosnu i Hercegovinu. Uspjeh FlixBus poslovnog modela potvrđuje da inovacija i poduzetnički duh u kombinaciji s iskustvom i kvalitetom tradicionalnog autobusnog poduzeća čini ovu europsku zelenu mrežu autobusnih linija snažnom te donosi jedan sasvim novi oblik poslovanja u autobusnom prijevozu putnika.

˝FlixBus je svojim poslovnim modelom uspio privući milijune putnika diljem Europe, brojimo ih više od 60 milijuna. Stvorio je tisuće novih poslova u industriji te ojačao poslovanje regionalnih autobusnih prijevoznika. Ovaj uspješan model prihvaćaju mnogobrojni regionalni autobusni partneri kao model vlastitog razvoja i napretka.˝ – izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE regiju.

FlixBus želi Europu učiniti zelenom: nastavlja s planovima za daljnje širenje Bosnom i Hercegovinom

Kada je u pitanju autobusna industrija diljem Europe, osobito na međunarodnim linijama, FlixBus predstavlja europski br. 1. Čvrsti temelji stvoreni diljem Europe, poticaj su za daljnje širenje na jugoistok Europe. ˝Ulazak na tržište Hrvatske, Slovenije, a sada i Bosne i Hercegovine, samo je početak širenja mreže regijom. Od otvaranja podružnice u Zagrebu te s pokretanjem novih linija od lipnja 2016. godine, nezaustavljivo se širimo CEE regijom. U manje od godine dana, proširili smo zelenu mrežu i na Bosnu i Hercegovinu, a ova prva linija samo je jedna u nizu što slijede tijekom 2017. godine.˝ – dodao je Dean.

Unutar CEE regije, ističe se uspješno širenje zelene mreže u Hrvatskoj u kojoj je u manje od godinu dana (od lipnja 2016. godine) preveženo više od 300.000 putnika, povezano gotovo 80 destinacija iz svih dijelova HR prema 7 susjednih država, dok tijekom lipnja slijede nove mnogobrojne međunarodne linije, koje će kretati iz svih dijelova Hrvatske te omogućiti još bolju povezanost s europskom mrežom linija.

Trenutno s 1000 zelenih autobusa koji su u vlasništvu regionalnih partnera, upravljaju timovi iz Münchena, Berlina, Pariza, Zagreba, Milana i Kopenhagena. S više od 150.000 dnevnih veza u više od 1000 destinacija, zeleni autobusi godišnje prevezu više od 30 milijuna putnika, a do kraja 2017. očekuje se više od 100 milijuna putnika.

Karte je moguće kupiti već po cijeni od 2 KM, prenosi Buka.